Päätettiin lähtä porukalla kaupunkijunailemaan 6.6. Junassa on kaksi vaunua. Menimme ensimmäiseen junaan ja perässämme tuli äiti poikansa kanssa, he jähmettyivät ovelle ja tokasivat vain me taidetaankin mennä toiseen vaunuun. Kolme isoa koiraa saattoi olla liikaa, vaikka poika innokkaasti sitten toisesta vaunusta kurkisteli hauvoja =)
Netta ei aluksi ollut samaa mieltä kanssani että tämähän on kivaa, mutta hetken päästä jo rentoutui katselemaan maisemia. Lopulta hyvä kun sen sai pois junasta kun tultiin takaisin lähtöpisteeseen. Tyttö hyppäsi uudestaan penkille ja oli sen näköinen että, jahas mihi sitte junaillaan, ihana typy.
Matkassa mukana temmelsi Rhodet Tiiu ja Luna, Mallan ja Hannan kanssa. Oli tosi elämys ja meidät toivotettiin koirineen uudelleen mukaan, taidetaanpa jopa mennä jos kesä ei ehdi ohi ennen kun kalenteriin mahtuu uusi tsukutsuku päivä. Lopuksi käytiin poroholmassa kahvilla tuulisesta säästä huolimatta.
http://www.kakekaupunkijuna.fi/

Kuva otettu kännykällä, pahoittelen huonolaatuisuutta.
Kommentit