Enpä olis uskonu tämän päivän koittavan. Tultiin juuri tokokokeista!

Käytiin testailemassa tokokoetta. Netta tosin on jo ollut kerran kokeessa Jansun kanssa.

Tuomarina toimi Ilkka Sten.

luoksepäästävyys: 10 (jei, joku silittää mua)

Paikalla makaaminen: 8 (tuplakäsky, koira haahuskeli ajatuksissaan ekan käskyn aikana)

Seuraaminen kytkettynä: 9,5 (Ou happy day!!)

Seuraaminen taluttimetta: 9 (Hienoa)

Seisomaan seuraamisen yhteydessä: 10 (Wuhuu!!)

Maahan seuraamisen yhteydessä: 0 (ha, se varmasta liikkeestä, ei edes tuplakäskyllä- jäi seisomaan?!?)

Luoksetulo:9 (niin, koiralle voi kertoo et istu, meinas mennä seuraamiseks...hyvä ohjaaja :D )

Estehyppy: 0 (kiersi istumaan toiselle puolelle?!)

kokonaisuus: 9

145 pistettä ja kotiin...