Enpä olis uskonu tämän päivän koittavan. Tultiin juuri tokokokeista!
Käytiin testailemassa tokokoetta. Netta tosin on jo ollut kerran kokeessa Jansun kanssa.
Tuomarina toimi Ilkka Sten.
luoksepäästävyys: 10 (jei, joku silittää mua)
Paikalla makaaminen: 8 (tuplakäsky, koira haahuskeli ajatuksissaan ekan käskyn aikana)
Seuraaminen kytkettynä: 9,5 (Ou happy day!!)
Seuraaminen taluttimetta: 9 (Hienoa)
Seisomaan seuraamisen yhteydessä: 10 (Wuhuu!!)
Maahan seuraamisen yhteydessä: 0 (ha, se varmasta liikkeestä, ei edes tuplakäskyllä- jäi seisomaan?!?)
Luoksetulo:9 (niin, koiralle voi kertoo et istu, meinas mennä seuraamiseks...hyvä ohjaaja :D )
Estehyppy: 0 (kiersi istumaan toiselle puolelle?!)
kokonaisuus: 9
145 pistettä ja kotiin...
Kommentit