Oltiin viime yönä Ulvilassa tokottamassa. Alokas luokassa oli hurja määrä koiria, 15! Tuomarina toimi Tiina Heino ja liikkurina Jyrki Heino.

Starttimme oli 19.00. Alkoi paikalla makuulla ja luoksepäästävyydellä. Paikalla makuu jännittti kun viereinen koira nousi istumaan ja toisella puolella oleva koira aloitti haukku konsertin. Netta pysyi silti nätisti paikoillaan mutta pää pyöri kun väkkärä.

Sen jälkeen oli piiiitkä tauko ennen meitä ja ehdin vähän rauhoittua sekä juoda kupposen kahviakin. (olimme nro.12) Kun ysi lähti kehään hain Nettan lenkille ja vähän leikittiin kävyn kanssa. sitten se hermostuminen taas nousi mutta kehässä taas laski siedettävälle tasolle. Seuraamiset ok, juoksussa jätätti vähän. Vapaana seuraamisen päätyttyä alkoi rapsuttaa itseään korvan takaa joka vaikutti pisteisiin. Muuten kaikki liikeet meni hyvin tai loistavasti. Mutta luoksetulo, jäi istumaan ja kun pääsin perille oli mennyt maahaan...whaaaat..no lisää istumista. (ehkä menny treenit paikalla makuun varmistamisiin)

Myös seiso käsky pitää muuttaa.. siitä tuli sanomista että oleppa tarkkana sen kanssa... höh, tästä on ollut ennenkin puhetta, mutta nyt pittää keksiä joku vastaava taikasana.

Mukana matkassa oli Janina Venlan kanssa ja Elisa Liisan kanssa. Tytöt tykitteli huippu kakkostulokset, karvan päähän ykkösestä.

Luoksepäästävyys: 10

Paikalla makuu: 10

Seuraaminen kytkettynä: 9,5

Seuraaminen taluttimetta: 8

Maahan meno seuraamisen yhteydessä: 10

Luoksetulo: 8

Seisominen seuraamisen yhteydessä: 10

Estehyppy: 10

kokonaisvaikutus: 10

 

Pisteet:alo1 185, kunniapalkinto ja luokkavoitto

En varmaan koskaan ole ollut näin onnellinen, toivottavasti myös Netta oli tyytyväinen palkintoonsa...taisi saada vähän herkkuja kun tultiin kotiin ja kehän jälkeen ! :)